Friday, April 15, 2011

hatiku rapuh....

didadamu ku jatuhkan tinta luahan rasa...terasa seperti ingin berkata, tetapi tak terzahir rasa.. hanya tinta yg bisa mengerti luahan rasa. Aku cuma An-nisa' Aku dan hati begitu dekat sekali sehingga cepat benar rasanya terasa...ku cuba utk menangkisnya.. mengapa harus aku rasa begitu? adakah kerana sayangku???? ku menyedari aku tak layak YA ALLAH.... tolong aku lontarkan ia jauh ke kutub utara...kalau boleh lebih jauh dr situ.. aku tak mahu.... aku tak layak....

biarlah aku begini, mmbilang waktu berlalu semoga suatu hari bersinar kembali pelangi hidupku...
siapa aku?? siapa kamu??? persoalan tak terjawap perlu... aku sayang dia.. aku rindu dia... cinta insani yg tak mungkin ternyata... bagai langit dan bumi jauhnya Perbezaan kita...AKU SEDAR~ APA DAYA JIKA RASA INI KEMBALI LG JIKA NYATANYA AKU SUDAH PASTI..

berikan aku kekuatan YA ALLAH...

malu tuk ku akui,,runtun jiwa basah dgn linangan airmata kala rindu terlalu ketara..apadaya tuk ku tangkis semua rasa... kenapa ia dtg jua????
aku tak daya tuk melupa, aku tak daya tuk besuara, diam aku dlm luka dendam rindu yg mmbara.

chenta tak berganti.. kasih hanya sekali.. chentaku tersemat dihati, menanti.Biar pun mungkin kau kan dimiliki biar ku semat rasa ku ini... Mengapa ada pertemuan jika ini akhirnya? kenapa rasa ini tak bisa lekang dr hati? kenapa sukarnya tuk aku mmbenci... makin sayang terasa hati... aku kan cuba menjauhi... sayang....

salahkah aku mechentai mu selamanya hingga kehujung nyawa??? aku mncari bahagia...yg belum mnjadi milikku.. tuhan menguji tiada berhenti...

No comments:

Post a Comment