Tuesday, May 10, 2011

andai ini bkn tempatku...

jika benar ini rasaku... jika benar pedih ini tiada penawarnya.,
biarlah aku melangkah.., ku tinggalkan tapak2, bekas jejakku,,,
bayang ku pun seketika cuma...
pelangi itu tak selalu nya setia menyeri pagiku...
munculnya cuma seketika.. sebagai pembayang lukisan impian jiwa...

ku hamparkan duka yg tlh luka... agar ia kering sendiri...
walau pedih menghiris rasa, izinkan diri menahan jua...
jiwa ini hampa terasa kerana selalu terluka dek kata2 mereka...
walau diri cuba menolak rasa chenta.. namun siapa aku utk menafikannya...

ttp kali ini aku sudah tidak sanggup lg... tdk sanggup dipergunakan lg....

apakah dosaku sebegini jalan chentaku..
semuanya bohong dan nista....
aku benci.. aku benci.. aku benci

ini bukan tempatku...
ini bukan kehendakku...

No comments:

Post a Comment