Tuesday, May 10, 2011

sujudku....

bersujud, bersimpuh diri.. memohon pd ILAHI...
lapangkanlah hati ini... sucikanlah diri.....

SEMOGA ALLAH BERIKAN BAHAGIA... SEJAK SUBUH,DZUHUR,ASAR,MAGRIB.,ISYA'....

setiap hari bercahaya.. ya ALLAH...
hanya pdMU ku serahkan segalanya....
berkhat hidup aman dan damai...

pasrahkan diri ini meminta... kerana hidup ini FANA...
kadang MERANA....

YA ALLAH.... tenangkan NURANIku...
tenangkan dr segala rasa...
YA ALLAH.... tenangkan NURANIku...
aku kembalikan rasa sakit dlm hati ini kepada MU YA ALLAH...

YA ALLAH....
YA RAHMAN....
YA RAHIM....
jenguk ku selalu dlm kasih sayangMU...

aku tak mahu menjadi pengemis chenta INSANI...
cukuplah SAKIT yg ku tanggung ini....

CUKUPLAH...

YA ALLAH...
walaupun aku ditakdirkan sendiri hingga keakhir hayat ku...
AKU REDHA...
kerana aku tahu aku masih ada KASIH SAYANGMU...

YA ALLAH....

No comments:

Post a Comment