Friday, February 4, 2011

kau bahagia walaupun bkn dgnku...

Sinar mentari senja..mendung samarnya kian menyelubungi..
Kau hadir bagai mimpi…dan kau pergi tanpa ku relakan..
pintamu keterlaluan sungguh tak bisa ku tunaikan.. “aku tak ada ertinya lagi bagimu”…tergamaknya dirimu...meracuni jiwaku….dalam senyuman..lantang kau ucap SELAMAT TINGGAL SAYANG..tersentak aku seketika dari lamunan...
Sakit hati ini bagai dihiris sembilu…
Sungguh aku tak menduga..dirimu insan yg sememangnya tak boleh ku percaya...
kini hilangnya cinta di tengah jalan…ku padamkan segala coretan lama..yg tinggal cuma sekeping lukisan tiada berwarna… aku pasrah dalam menghadapi realiti…kuasa cinta yg tetap ada pada kejadian..berdiri ku sendiri tanpamu...tanpa CINTA...CINTA ini yg suatu tika dulu pernah menciptakan RINDU….antara kau dan aku..Sepi menyapa lagi pada kasih membisu..kamar hati ku bertemu resah dan gundah...mungkinkah kini "KAU BAHAGIA WALAUPUN BUKAN DENGAN AKU" atau akukah yg tkurung di ruang gelita...retak seribu luka...
Maafkan ku sayang...walau TIADA LAGI kasih tercipta antara kita...biarkan..biarkan namamu abadi..disini.......

No comments:

Post a Comment