Tuesday, February 1, 2011

Sampainya hati dia ya ALLAH..

Sakitnya ya ALLAH.....
tolong sembuhkan luka dan sakitku ini..
tawaku kini tiada ikhlasnya lg...
bicaraku hanya kecewa...
YA ALLAH KENAPA BEGITU BODOHNYA AKU??

bertubi2 dtg dugaan dr MU..
didada langitmu aku terbyg segala ukir janji2..
dr dia...
pergi kemana pun ada bayangan dia..
jauhlah .. pergilah...
TOLONGLAHHH...

Sakit sungguh dada ini ketika aku menangis..PEDIH..
Bagai ada batu keras yg mmhempas...
TOLONGLAH...

Rayuku Ya ALLAH.. tenangkan aku dgn ketentuanMU..
taman hatiku kini layu , bagai disembur racun.
kering menunggu gugur...
aku sudah berhenti, berhenti utk dicintai dan bercinta lg..
Qalbu ku dihiris2... ya ALLAH dulu dialah semangatku..

Aku kan berhenti... tp berikan ku kekuatan utk itu Ya ALLAH..
SEKSANYA... SAMPAI HATI DIA..
sampai hati dia berubah.. beribu alasan utk melepas diri drku..
tak apalah... tak apalah.. tak apalah..
kesal mmg kesal.. siapa yg inginkan terseksa begini...

dan kita tak pernah sengketa.. moga engkau berbahagia...
dgn dia yg lebih layak utkmu...
dan hatiku terus diseksa.. kerana terlalu menyintaimu..

Ya Qalbuku.. rawatlah sendiri..
luka dlm dirimu..
walau rebah tertusuk duri.. luka berdarah, tercalar berkali2.

Sampainya hati...

No comments:

Post a Comment