Monday, January 31, 2011

bahagialah sayang...

Seandainya itu pilihan mu aku akur... bahgialah sayang... bahgialah diatas kehancuran hati ini... kau telah lumat2kan hati ini bagai debu.. aku yg tertipu, tertipu dgn pujuk rayu mu dulu..
kau ulangi lg, kau katakan bahwa kau jua pernah merasa terluka dan kecewa dulu.. seolah2 hatiku dah tak punya erti bg mu ,, apabila kau ulang lg mengingati itu...

menambahkan lg kesedaran aku.. bahwa aku hanya persinggahan dlm dairi hidupmu... benarkan????
aku hanyalah persinggahan mu... Ya ALLAH... Aku tertipu... hatiku kau lumat2kan dgn batu...
mengapa aku jd mangsa keadaan ini??? bkn aku ingin menderhakhaiMU ya ALLAH... ttp mengapa aku yg terpilih dlm dugaan ini... apa dosa dan salah silapku hingga melayakkan aku dlm sengsara ini... bknkah dulu aku terlalu setia pdNYA...

Ya ALLAH... selepas ini malam2 ku hanyalah gerhana, sehbs daya aku chenta pdnya... akhirnya aku sendiri tersisih... bahgialah sayang, bahgialah diatas kehancuran hati ini... kau janji dulu akulah pilihan mu, dan ku sangka kaulah putera penyelamat hidupku...kaulah putera yg selalu dtg dlm mimpi2ku...

bahgialah sayang... kau main2kan perasaan hamba ALLAH yg lemah ini... aku setia pdmu.. tp ini yg ku terima... aku tak daya melawan kehendakmu...biarkan ku undurkan diri...
dan.... brbahgialah dirimu sayang..

No comments:

Post a Comment