Monday, January 31, 2011

saatnya aku undurkan diri...

Inilah saatnya, utk aku undurkan diri... aku tak akan mengganggu kehidupannya lagi... aku tak akan mengganggu dia lg, itu janji2 ku pd diriku.. aku akan undurkan diri demi kebahagiannya. Ya ALLAH aku tak daya melawan arus takdirmu.. kini aku akur... aku ikut arusMU...

Cuma berikan aku ketabahan MU Ya ALLAH utk ku tempuh badai gelombang dugaan MU ini.. Harapanku utk hari esok sudah tiada... pelangi yg ku tunggu tlh lama pergi......rupanya selama ini aku ternoda dlm sinar cahaya yg sementara, mendung juga yg menjelma,,,,hancurnya ht ini, bagai kaca yg terhempas kebatu, Ya ALLAH...

Kan ku gagahi melangkah dlm ribut dugaan ini...dlm panas dosa2 ku sendiri.. Ya ALLAH ampun kan aku Ya Allah... berilah aku kekuatan... aku ada 2 amanah yg harus aku pikul... demi mrk berilah semangat yg tlh pergi ini.. hidupkanlah kembali jiwa yg tlh mati ini...

hidupku ku tidaK lg bahagia.. bahagia bgku sudah tak punya apa2 erti.. janji2darinya pdku tlh dikianati... Ya ALLAH... tolong aku.. tolong aku Ya ALLAH.. lindungi aku dibwh rahmatMU...

Maha Pencipta MU Ya ALLAH... Maha yg empunya hati ini... aku sakit... aku sakit Ya ALLAH... Tolong sembuhkan aku dari sakit ini... tolong hembuskan semangatMU agar bisa aku melangkah lg...

No comments:

Post a Comment