Thursday, December 16, 2010

MUTIARA

Sebutir mutiara yg akan sentiasa bersinar, walau dilempar kedlm selut berlumpur..... bersinar kerana itulah sifat kejadiannya...

ketika mencarimu dilautan dlm, begitu sukar utk mendapatnya...adakah kehidupan ini begitu jua sifatnya,yg baik,yg bagus sukar utk diperolehi

sejauh mana lg lautan harus ku renang utk mendapat mutiara itu...didlmnya lautan penuh madu atau didlm lautan yg penuh airmataku sendiri.....

dlm penghidupan yg penuh dgn berbagai rasa.... pahit manis, suka duka dan melara kini ku rasa... berbekalkan dgn ingatan hanya harapan ku sandarkan pd ALLAH.... Ya ALLAH ku memohon hanya diberi ketabahan dlm diri ini.... andai mutiara yg ku selam tak bertemu jua... aku redha... aku hanya perlukan kekuatan,ketabahan dlm diri ini dan biarlah  untuk selamanya.Disini tempat aku mencurahkan segala apa yg ada adalah suara hati sendiri..... dibawah langit biru chenta rahmatMU Ya ALLAH....tolong jgn lupakan ku walau sesaat....tolong jgn biarkan aku sendiri walau sesaat... aku benar perlu hanya pertolongan dan rahmat dariMU, tak ada yang lain lagi..... bersihkan hati ini biar putih utk hanya mencari CHENTA MU, CHENTA ZULAIKHA ku......

No comments:

Post a Comment